Paket

Skrivet 2012-01-26 Klockan 20:39:00 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

Idag kom ett paket från Libero :) hmmm tänkte jag, då jag inte beställt nåt från dom. När jag öppnade så var det en bad olja till plutten. Fick ju skölja av den då den var helt oljig. Tack för den iaf :)


Haft en liten pyssel och fika stund med en kompis och hennes dotter. Kul att ni ville komma :-) Dottern hennes tyckte det var kul att få pyssla lite (hoppas jag) heehhehe.


Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt och glor lite på tv.



Imorn blir det sista dagen på Åhlens!!
Kommentarer
Postat av: Sofia Lomakin

Skrivet 2012-01-26 Klockan 22:01:48

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-01-26 Klockan 22:41:01
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Ja, det e klart, det e ju roligt med massa olika klister grejer ;) Kul att hon tyckte om det hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0