Lillan sover och jag bloggar!

Skrivet 2012-06-20 Klockan 16:50:36 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Precis som rubriken säger så sover mitt lilla underverk ♥
Efter frukosten som blev sen då hon vaknade halv 10 så tog vi oss en liten promenix. Solen tittade fram idag så man får väl passa på. Postade lite grejer och köpte med mig en sallad hem till lunch. Inessa har ätit, kissat och bajsat och nu har hon sovit nästan 2 timmar. Hon vaknar till när nappen ramlar ur munnen och får nästan lite panik haha sötnosen! Men snart ska väl hon vakna för hon rör på sig mer och mer.

Kan man vara sååååå mycket sötare eller?!! hehe. Hon sover alltid med armen över sådär precis som sin mamma :)




Jag passar iaf på att ta en kopp kaffe och mina mini hello kitty kakor ;-)
Man får passa på när hon sover då, att blogga, läsa bloggar och ta en kopp kaffe i lugn och ro.

Det får jag oftast göra när hon är vaken oxå men ibland är det skönt när det är tyst. Vi har fått världens snällaste och enklaste bebis. Hon får inga panikskrik eller nåt sånt. Hon kan få det nån enstaka gång och då när hon har lite ont i magen men det brukar gå över på nån timme.

Jag älskar dig lilla ♥
Du är den finaste!!!!!!!


Sitter i bilen!




Ha en fin onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0