Egentid

Skrivet 2012-09-06 Klockan 19:44:28 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

Nu har jag och lilla dottern badat lite. Hon älskar att bada hemma. Hon plaskar och skrattar och har det jätte kul. Hon har fått äta oxå och snart somnar hon en stund. Det är fortfarande för tidigt för henne att somna för natten. Men hon brukar sova nån timme vid den här tiden. Så jag ska passa på att äta mina räkor som jag köpte idag när vi var och handlade. Man får väl passa på att unna sig lite gott nu när man sitter hemma ensam. Maken avskyr ju ändå skaldjur så då kan jag njuta ifred :)
 
 
Köpte 3 tidningar oxå som jag ska läsa igenom sen när det är dags för sängen.
 
Har klickat hem en kjol idag från www.finaliv.se, den fanns visst på rean så den gick på 100 kr. Hoppas den ska sitta bra.
 
 
Den är ju sååå snygg!! ;)
 
Nä, nu ska jag ta fram räkorna och slå mig ner i soffan framför tv:n en stund och koppla av.
 
 
 
 
xoxo
Juliette
Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Skrivet 2012-09-06 Klockan 20:02:30
URL: http://maddisenj.se
Ja gud pretty little liars är så bra. Jag tittar på alla serier på http://watchseries.eu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0