Fredag

Skrivet 2012-09-21 Klockan 20:05:01 Direktlänk Kommentarer (0)

Idag känns det som om man inte har gjort något vettigt alls. Men jag har faktiskt orkat tvätta 3 maskiner med tvätt.
Nu håller jag på med middagen, eller ja den står nu i ugnen så jag ska snart göra en sallad. Kanske ta ett glas vin oxå-det vore ju inte helt fel :) nu när jag inte ammar ändå så får man ju passa på!


Min dag har känts väldigt lång. Tror det beror på vädret oxå. Det regnar ju bara. Hade tänkt ge mig ut en stund och hämta ut mina 2 paket som väntar men det får vänta. Dottern bestämde sig för att vakna kl 05 imorse, kämpade med henne men vägrade somna om. Kl 06 gick Janne ner och fixade ersättning till henne, med hopp att hon skulle somna men nej... det var först vid 7.30 hon somnade och vaknade sen strax innan 10. Fick mat och ny ren blöja sen somnade hon om igen. Idag har hon bara sovit, ätit, fått ny blöja o sovit igen... Kanske är nån fas nu eller nåt. Nu sover hon igen men får bara sova i nån timme så hon somnar för natten sen. Vill inte att hon vaknar så tidigt igen.

xoxo
Juliette
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0