18 april 2012

Skrivet 2012-04-18 Klockan 23:00:15 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

Idag har det varit en lugn dag. Mamma ringde från jobbet och frågade om jag och Inessa ville komma över en stund och sen käka middag tillsammans och det säger vi inte nej till. Hon hämtade efter kl 4 och åkte hem till dom. Skönt och få bli lite ompysslad ibland. Hon gosade med sötnosen.


En bild från BB (fortfarande svullen) ♥



Ja igår när vi skulle lägga oss, så gjorde jag nåt som jag hade glömt eller vad man ska säga... Jag testade vårat larm kan man säga, jag utlöste den själv! ;-) Jag hade larmat och kom på att jag glömde en grej nere och gick ner och det började tjuta sååå in i bomben. Jag fick lock för ena örat, men tösen sov som bara den, inte en min gjorde hon.

Tills jag kom på hur man stänger av den (då hjärnan inte funkar i panik situationer) tog ju en evighet kändes det som. Fick stopp på den iaf och så ringde dom från larm firman och sa sitt lösenord och jag sa mitt men sa fel först men kom på sen och sa rätt... han skrattade lite hörde jag i bakgrunden haha. Han frågade om allt va ok, ja sa jag och berättade att jag gick ner för jag hade glömt en grej och glömt bort att jag hade larmat. Oki sa han och tackade för sig.

Jag och mitt kassa minne!!! Ibland undrar man ju om man ens har nån hjärna.
Men nu vet vi iaf att den funkar och hur snabbt dom ringer. Dom har ju själva sagt att det är bra och testa den typ en gång/halvår. Då var det gjort då :-)



Nu ska jag byta tösens blöja och mata henne för natten och själv sova så man får lite sömn. Har en sååå snäll dotter som sover otroligt bra på natten. Mellan 5-7 timmar i sträck är det oftast, och det är underbart!!


Godnatten!!!

Kommentarer
Postat av: Nataly

Skrivet 2012-04-20 Klockan 15:15:59
URL: http://faceart.blogg.se/
Men gud vilken sötnos.. jag dör!!



Man får se till att välja färger som smälter in i varandra. och se till att man sotar ihop dom ordentligt..

Ska se till o få upp ett videoinlägg snart ;)'



Kram!



OBS! va gärna med o tävla om en fin goodiebag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0