4 veckor idag!

Skrivet 2012-04-03 Klockan 17:10:25 Direktlänk Bebis Kommentarer (2)

Idag, tisdag är det exakt 4 veckor sen som min lilla prinsessa föddes.
Hon är född 6:e mars så om 3 dagar är hon en hel månad gammal <3
Tiden går verkligen sååååå fort. Hon växer och växer men inte riktigt så bra...
Igår var vi på bvc och skulle väga och mäta henne. Hennes längd är 51 cm nu men hon hade bara gått upp 2 gram på 3 dagar.. inte alls bra. Dom ska ju upp 150 g/vecka så 2 g är inget.



Så nu måste jag fortsätta med intensiv matning, varannan timme+ ge ersättning oxå efter varje amning. Gissa om man är trött i armar och rygg men vad gör man inte för sitt barn. Ska iväg och väga henne imorn igen får vi se om det blivit nån skillnad.



Det var verkligen en evighet sen jag skrev nåt här, men har inte hunnit eller orkat riktigt sen lilla Inessa föddes. Annars har allt gått bra. Ska sätta mig ner nån dag och skriva ner min förlossnings berättelse om det ens är nåt att berätta. Allt gick bra och smidigt.... :)


Idag har svärmor vart här och hjälpt mig med sötnosen. Älskling har vart i Örebro så jag behövde nån som kunde ta henne medan jag duscha och gjorde maten. Hur ska jag klara det sen när hon åker tillbaks till finland nästa vecka?? Janne kommer vara borta på mässa i Gbg 3 dagar och sen på kurs i Skara....



Nä nu ska jag fortsätta mata henne och få in katten....


Kommentarer
Postat av: Carros Beauty - en Skönhetsblogg

Skrivet 2012-04-11 Klockan 17:25:34
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Svar: Det tar ca 5 arbetsdagar, oftast inte mer än så :)

Postat av: Sellwins Skönhetsblogg

Skrivet 2012-04-12 Klockan 13:27:52
URL: http://www.sellwin.se
Vilken liten ängel, så söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0