(Mobilblogg) Idag har jag verkligen en en...

Skrivet 2012-04-24 Klockan 15:48:14 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

20120424_154706 (MMS)

(Mobilblogg) Idag har jag verkligen en envis, arg och tjurig dotter. Vet inte varför hon är på det humöret nu. Hon som alltid är så snäll annars. Hon har nog inte så ont i magen då hon bajsat idag, eller så har hon det, jag vet inte. Äter göra hon ju med knappt 2 timmar emellan, mjölkbaren måste ju vara öppen dygnet runt liksom :-D hahah Hon sov iaf bättre inatt, men dagarna sover hon nästan inget. Blir nog hemma idag från mötet, har ingen kraft eller orkar idag. Jag får bara bita ihop nu när hon hela tiden vill vara i famnen. Det är mysigt men jobbigt när hon kräver att vara i famnen hela tiden. Imorgon ska vi till BVC igen och väga henne, får se hur mycket hon gått upp på en vecka. Nu har jag snart druckit upp min cappuccino och sötnosen har vaknat från den korta sovpausen så nu ska hon få sin ersättning :-) Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0