Trötter

Skrivet 2012-04-11 Klockan 18:01:22 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

Idag har jag verkligen inte gjort nåt vettigt alls. Lillfisen vaknade redan kl halv 7 imorse och ville inte somna om trots flera försök och amning så vägrade hon så vid 9 imorse klev hon och jag upp, ammade henne igen i en timme och sen ersättning på det så somnade hon sen. Själv satt jag och kollade på tv och somade i soffan brevid henne så klart. Hon ligger på en vanlig kudde som hon får plats på än så länge :-) Vaknade sen efter några timmar och ammade henne igen och sen ersättning på det, hade henne på axeln och fixade lunch till mig och åt med. Janne kunde inte ta henne så hon fick hänga på axeln då. Nu har jag suttit och läst lite bloggar och gjorde en liten beställning på en palett som jag velat ha länge från urban decay så det ska bli spännande att testa den. Ska göra en beställning från elf oxå nån dag.
Känner mig fortfarande super trött, skulle kunna sova bort hela dagen idag om det inte vore för lilla sötnosen :-) men har druckit en kopp kaffe så jag hoppas att jag blir lite piggare så man orkar laga mat. Nu har ju svärmor åkt tillbaks till finland så nu får man börja laga mat själv....
Man har blivit lite bortskämd under denna månad, har bara kunnat ringa henne och sagt att hon får komma och ta Inessa så jag kunnat duscha om inte Janne haft tid (han har sjukt mycket jobb nu) eller göra lite annat som tvätt och disk. Har hon börjat gråta så har svärmor kunnat ta henne så jag slipper bli avbruten mennu blir det annat. Börja klara sig själv hahaha ;-)
Nu ligger hon brevid mig och försöker vakna, hon har sovit bättre under dagen än hon annars brukar göra så det är skönt!
Ha det gott!!
Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

Skrivet 2012-04-11 Klockan 20:56:14
URL: http://shoemania.se
Var med och tävla om ett par skor, klicka här: http://shoemania.se/2012/march/tavling-vinn-ett-par-skor.html

Postat av: Carros Beauty - en Skönhetsblogg

Skrivet 2012-04-12 Klockan 20:04:53
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Svar: Det tar nog runt en vecka att få hem paketet. Mellan 5-7 arbetsdagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0