Urban Decay

Skrivet 2012-04-17 Klockan 20:42:15 Direktlänk Smink Kommentarer (0)

Äntligen kom mitt efterlängtade paket. Har sett så många sminkbloggar använda denna så jag själv blev sugen att testa på denna palett, den kommer från beatybay.com






Fick med en ögonskuggs primer så nästa gång jag sminkar mig blir och testa dessa :-)
Gillar färgerna mycket!
Detta är deras första palett vad jag förstår, det finns en till som heter Naked 2 så det blir väl och köpa nångång i framtiden om jag gillar denna.

Nu är det bara ett paket kvar och vänta på, tror den kommer imorn. Oxå nya märken jag inte testat på men läst om.

Sminktokig och intresserad som man är!
Skulle sååå väldigt gärna utbilda mig till makeup artist men det kostar och finns i Sthlm så det är inte aktuellt just nu, och särskilt inte med en bebis på 6 veckor ;-D hahaha


Nä jag får ta hand om min lilla ledsna dotter här....


Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0