6 februari 2012

Skrivet 2012-02-06 Klockan 13:30:36 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

God eftermiddag!!

Inatt har det inte blivit mycket sömn för min del. Har haft såna extrema kramper i benen, låren och ljumsken så det har vart jobbigt. Känner fortfarande av det. Sen har jag så ont i ryggen igen, misstänker att det är foglossning igen. Svullna ben och fötter har man fått oxå igen. Min häl värker som bara den nu, har gjort det i några dagar. Frågade barnmorskan om det när vi var på kontroll i fredags, och hon sa att det låter som hälsporre... så nu har jag googlat lite om det och det är visst vanligt och få det som idrottare eller om man är överviktig... den blir liksom överbelastad. Och överviktig är jag ju inte, låååångt ifrån ;-) men jag bär ju på en liten plutt i magen som förhoppningsvis ska ploppa ut om ca 3 veckor. Så det förklarar nog till varför jag har så ont.


Idag är sista dagen av avspänningen, som jag så klart avbokade. Eftersom benen är som dom är idag så klarar jag inte av och gå dit. Och nu med stora magen oxå så klarar jag inte ens hälften av övningarna dom gör där ändå så jag får ingen nytta av det. Får göra mina övningar jag kan hemma istället.


Sen är det sista gången för föräldrargruppen idag oxå. Känns lite trist tycker jag.. nu har man ju fått lite bra kontakt med dom andra men det blir ju sen en återträff om några månader och då har ju alla fått sina pluttar :-D

På onsdag går jag in i vecka 37 <3 ska försöka lägga upp en bild då på magen :-) den har ju börjat sjunka nu mer och mer känns det som. Kommer kännas konstigt sen när den är borta för man har ju ändå vant sig lite vid den. Men det ska bli skönt och få bort den, få lite mer ork, bli lite mer smidigare och kan komma upp ur sängen lättare och få på sig kläder och skor som är såååå svårt nu. Magen är liksom ivägen hela tiden :-)

Men nu längtar vi såååååååå sjukt mycket efter vår lilla bebis <3
Barnrummet blir sakta sakta färdigt. Fick upp sängen igår, yeeey :-D behöver bara bädda klart den men har inget drapålakan i vitt så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Och i veckan ska vi få upp skötbordet så jag kan börja lägga alla saker och sånt på plats.


Igår var vi oxå och köpte overall till bebis, en fluffig sak, sååå gosig.


Den kommer räcka gott och väl nu, inte så många månader kvar av kylan liksom.

Ha en toppen måndag alla ni!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skrivet 2012-02-08 Klockan 10:58:16
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Heey, jag vill säga att den är väldigt normal i storleken, jag tycker inte den känns stor utan den sitter som en vanlig M:) så de tror jag nog:)

Postat av: Cicci

Skrivet 2012-02-08 Klockan 11:44:53
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Tack fina du! Okej, då har jag pratat med posten och de kostar 50:- att skicka det så om du sätter in 140+50 - totalt 190:- på mitt konto så kan jag skicka det så fort jag ser att pengarna har kommit in. Jag kommer att skicka mina bankuppgifter till din mail så kan du även skicka din adress till mig via min mail:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0