Fika på stan

Skrivet 2012-02-17 Klockan 18:12:05 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Idag blev det fika på stan med dom andra mammorna från föräldrargruppen som inte hade fått barn än :-) vi träffades på torget och sen gick vi till rådhuset och satt där i nästan 4 timmar och fikade och babblade :) om vad, joooo om barn, bebiskläder... allt om barn och förlossning hahahaha. Det blir ju lätt så nu när man har nåt gemensamt. Men det var riktigt kul och så lär man känna dom lite mer oxå. Kanske blir en fika till nästa fredag igen...


Underbart väder har det varit iaf tidigare på dan. Kändes som vår nästan när jag gick hemifrån. Det var så varmt när jag steg av bussen i stan så jag var tvungen att knäppa upp jackan lite. I solen var det ju heeeelt underbart.
Men kallt så fort den försvann.

Var förbi Lindex oxå, dom hade 20% på alla bh, även amningsbh som kommer behövas snart så jag var förbi snabbt och köpte ett par... ångrade mig direkt när jag satt på bussen att jag inte köpte ett par till. Men ska till stan nästa vecka igen så får väl kolla om det finns kvar.



Nu är svärfar här och ska hjälpa till och få endel av möblerna på plats efter renoveringen. Har ju inte hunnit då älskling varit borta ett par dagar denna vecka och även nästa vecka så då får man köra på lite under helgen.


Så har min dag sett ut!!

Ha en mysig fredag/helg!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0