Fredag 24 februari 2012

Skrivet 2012-02-24 Klockan 18:24:24 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Hello!

Nu har jag vart hemma ett bra tag från "mammafikat" :-) vi var faktiskt hemma hos en av mammaorna idag. Och alla kunde komma så det var jätte kul. Vi fick se deras små söta flickor... nu längtar man sååååå mycket efter sin egen.

Och snart kommer älskling hem oxå med maaaat, tyvärr blir det pizza ikväll... har typ inget hemma just nu och har inte handlat då han varit borta hela veckan. Så jag har inte kunnat riktigt... aldrig att jag skulle ta bussen för att handla, fyy!!


Nu ligger jag i soffan med benen högt upp. Har haft stödstrumpor på hela dagen, men dom har svullnat endel iaf... och så värker det i dom hela tiden. Jag hoppas sååå att bebis vill komma i helgen... söndag/måndag vore perfekt ;-D men vi får se.



Ha en toppen helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0