Hem till mamma

Skrivet 2012-02-21 Klockan 10:50:20 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Gomorgon!

Sitter nu och käkar lite frukost och sen ska jag hoppa in i duschen och sen ta bussen hem till mamma. Ska spendera min dag där. Älskling åkte till västerås imorse och kommer hem om några dagar. Så nu hoppas jag att jag inte får några värkar när han är borta. Annars kommer han hem på en gång så fort jag ringer :-)

Inatt sov jag mycket mycket bättre. Hela natten faktiskt. Kände mig inte så pigg heller när jag gick upp men kan ju inte ligga i sängen hela dagen. Det gjorde jag igår, eller i soffan.
Förra natten var pest och pina igen. Magen började igen och jag hade sååå sjukt ont. Sprang flera gånger på toa och spydde och det bara frätte i magen. Det var verkligen så jobbigt, hade små känningar under dagen oxå men med tablett släppte det sen.

Får väl börja ta dom på kvällen så kanske jag inte får så mer. Men idag känns magen bra och jag ska snart ge mig ut i solen. Det ser ut som det är underbart väder ute när solen är framme men det kan lura ögat ;-) men ut ska jag iaf...


Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0