Kontroll

Skrivet 2012-02-03 Klockan 16:48:07 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

Idag kl 9 hade vi tid hos MVC. Man går väl igenom nästan samma sak nu sista tiden, kollar blodtrycket, mäter magen, kollar hjärtljuden och tar nya prover. Allt var bara bra. Blodvärdet hade gått upp nu från 90 till 97 på 2 veckor så det är ju super bra. Jag blev såå glad över det. Hoppas det går upp mer tills nästa gång :-)

Efter det åkte vi till babyproffsen och hämtade ut gratis paketet man får där: Blöjhink, blöjor, våtservetter, skedar, liten nappflaska kom med :) ja, ni ser ju på bilden...




Köpte med oss lite annat oxå därifrån, det är ju en hel djungel i den butiken. Man vet inte riktigt vad man behöver och vad man måste ha. Jag har ju tänkt och ha en åkpåse i vagnen, behövs det när man har en ullgrej (kommer inte på namnet nu) till vagnen??
Bärsele kollade vi på oxå, det ska köpas hem, provade ut en som skulle passa oss båda och sen la vi undan en barnbilstol med bas.. dom hade nån kampanj nu ganska billigt så vi köper nog en helt ny ändå. Jag vet att det går att hyra men vi köper nog en.



Väl hemma satte jag mig i soffan en stund och vilade framför tvn :-) sen började jag med maten (köttfärsbiffar med bulgur, tzasiki och grönsallad) Väntar bara på att grabbarna, Janne och hans pappa ska komma ner så vi kan äta. Dom håller på och sätter tillbaka hyllor och möbler efter renoveringen.


Funderar på om jag sen ska krypa ner i ett varmt bad nu när det är så himla kallt ute. Fyyy för kylan!!!! och kallare skulle det visst bli under helgen fick jag höra. När det är kallt är det underbart och krypa ner i ett varmt skumbad med en kopp te ;-) Det blir nog min kväll tror jag!!



Ha det gott!
Kommentarer
Postat av: Cicci

Skrivet 2012-02-05 Klockan 22:18:35
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Den kommer ifrån allsaints:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0