Mammas mat ;-)

Skrivet 2012-02-21 Klockan 23:25:44 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Hos mamma blir man alltid gödd ordentligt... hennes super smarriga turkiska piroger är lyx för mig då jag inte gör det själv. Har gjort det en gång men mammas är ju klart bäst :-)

När jag kom dit höll hon på med dom redan. Satte mig en stund för jag var helt slut efter den promenaden dit. Vi åt lite rester som dom hade kvar, ris, köttgryta och köttbullar. Allt var supergott ;-p sen hjälpte jag henne med pirogerna. När första plåten var färdig gräddad åt jag en, man kan ju inte sluta äta dom egentligen hehe.



Det funkade lika bra med kaffe hahaha :-D hade ju redan käkat mig mätt och skulle ta en kopp kaffe och när dessa kommer ut ur ugnen så måste man ju självklart smaka ;-) hihi


Till kvällsmat innan mötet blev det mer piroger och sallad och yoghurt dryck (inte mjölk)



Fick med mig några hem oxå som älskling och jag ska käka ihelgen när han kommer hem. Måste lära mig att göra dessa. Haft iaf en mys stund med mamma och pappa när han sen kom från jobbet. Får passa på nu innan bebis kommer... sen blir det inte så ofta man tar sig dit bara sådär... inte så lätt med barnvagn på buss liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0