Pedikyr och Shopping

Skrivet 2012-02-23 Klockan 19:31:59 Direktlänk Juliette shoppar Kommentarer (3)

Pedikyr och massage var precis vad jag behövde idag kände jag :-) Hade tid idag på Center Nails för att få mina fossingar fina, och det blev dom hihi.

Först sitta i vatten bad som bubblar med en masserande fotölj, men den stängde jag av för den masserade så hårt och jag vågade inte chansa ifall den sätter igång värkar nu när maken inte är hemma ;-)


Fina och mjuka blev dom iaf och så valde jag ett blått/turkost glittrigt lack :-)

Sen var jag på HM och kollade efter amningströja och hittade en, fyy vad dyra dom är... uch... men köpte en iaf och så även super söta newborn strumpor som ska med till BB.


Det står "Born 2012", kunde inte motstå dom så klart. Ett par svarta inne tofflor till mig som jag tar med oxå.

Blev en ny väska med :-) tokig i väskor är jag... jag vet.. ;-D hahaha

Men snygg är den och stor.. vem vet den kanske blir som extra väska med ombyten och massa andra bebis grejer i.
Sen blev det ett par nya mysbyxor men måste lämna tillbaka dom eller byta stl, men sköna var dom annars. Jag orkade inte prova dom på stan.

En T-tröja från Gina Tricot som jag kan ha i sommar, då är magen borta oxå hoppas jag.

Tyckte den var så cool... får bara ha ett längre linne under då den är lite kortare modell.

Blev en super söt rosa klänning till min nya brorsdotter som är 1½ vecka gammal


Den är lite större så hon hinner växa i den... dröjer ju ett tag innan dom kommer hit (när vår pluttis ploppat ut) så den blir nog lagom tills dess.


Det har vart en bra dag idag tycker jag. Fått lite gjort hemma, men har lite mer och göra. Älskling har vart på IKEA i västerås och handlat lite mer bebis grejer (sängkläder, lakan och kudde). Nu äntligen har jag vita drapålakan till spjälsängen. Mamma hade köpt 2 st 2pack men det är för lite större sängar, växasäng antar jag att det är till, men vi får väl spara dom så länge.


Käkat upp alla matrester vi hade kvar oxå och nu ska jag frossa lite i frukt.


Imorn ska jag hämta ut ett paket jag fått av en barndomsvän... 17 st barnböcker. Ska bli kul och se vad det är för böcker. Och sen är det fika dags igen med mammorna från gruppen. Men denna gång hemma hos en av dom.



Ha en mys torsdag!
Kommentarer
Postat av: Jennica

Skrivet 2012-02-24 Klockan 10:33:20

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-02-24 Klockan 10:59:14
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Tack :) Jaaa, visst e den snygg, köpt på HM ;)

Postat av: Cicci

Skrivet 2012-02-26 Klockan 17:49:57
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Du får beställa dem på deras hemsida istället:) Och så skönt det här såg ut, skulle så gärna vilja byta plats med dig där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0