Söndag 26 februari 2012

Skrivet 2012-02-27 Klockan 00:02:19 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Seeent blogginlägg men jag sitter här fortfarande pigg..

Idag har det varit en bra dag tycker jag. Solen har vart framme så vädret har ju vart helt underbar. Älskar när solen tittar fram, vårkänslorna kommer mer och mer smygande :-) Vi startade dagen med tj och sen fika med gruppen :) sen så skulle älskling på samfällighetsmöte så jag la mig och vila och somnade i 2 timmar, vilket var väldigt skönt men hade inte tänkt sova. Började med maten sen medan han grejade med lite annat under tiden som han behövde göra.

Har haft en heldel småvärkar nu 2 dagar. Men mot kvällen avtar dom. Jag vill ju att plutten kommer nu för jag orkar inte bära mer. Magen gör ont, ryggen värker och tar mer stryk, benen värker och ömmar och är svullna hela tiden och man får springa och kissa varje kvart ungefär. Sover inge skönt riktigt heller då man har så svårt och vända sig i sängen, så nu lilla plutt får du meeeeer än gärna komma ut till oss.

Vi vill gärna träffa dig nu och lära känna dig. Du har så många som väntar och är nyfikna på dig <3 hoppas att du vill komma snart!



Godnatten!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0