Super trött

Skrivet 2012-02-24 Klockan 11:15:36 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Godmorgon!

Jag har vart vaken ett tag och gjort mig iordning och käkat frukost. Men känner jag mig pigg??? Verkligen INTE!!! Känns som jag inte sovit på en vecka. Och snart blir det väl inte mycket sömn heller för den delen.

Idag blir det en sväng till en av mammorna från gruppen på lite fika. Det ska bli kul och se hennes lilla bebis oxå medan vi andra 4 väntar på våra :-)

Men innan måste jag till HM och byta byxorna till större stl...vill gärna ha dom för dom var sköna och inte dyra.


Egentligen känner jag inte alls för att gå ut idag. Vill bara vara hemma och slappa, haha :-D Men kan ju säga att veckan gått fort ändå nu när älskling varit borta. Har haft saker varje dag att göra så det har inte kännts lika ensamt. Men nu har han inga resor inplanerade på ett tag då bebis förhoppningsvis kommer dom närmsta dagarna.
Uch, det känns som jag vill/behöver sova en vecka i sträck. Har sovit dåligt nu några veckor och vaknar runt 4, går på toa och sen kan jag inte somna om på 2-3 timmar och sen nån timme innan jag måste upp sover jag super gott och då känner man sig som en riktig zombie när man kliver upp...


Solen, vart har du tagit vägen idag?????? Hoppas du kommer fram snart och stannar!!!


Ikväll kommer älskling hem, yeeey




Ha en fin fredag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0