Tisdag

Skrivet 2012-02-28 Klockan 20:08:44 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

Idag har jag väl inte vart på topp riktigt... både igår och idag har jag vart lite nere, irriterad och lite sånt. Vet egentligen inte varför men tror det kan vara för att bebis inte tittat ut än. Jag har sååå fruktansvärt ont hela tiden och allt jag gör känns så jobbigt. Jag vet att man ska passa på och njuta av sista tiden men nu har jag svårt för det.

Men idag känns det ändå som en bra dag. jag och älskling tog en liten promenad till affären och handlade lite och sen hämtade ut paketet från en barndomskompis med 17 barnböcker :-) Taaaaack Cajsa!! ;-)
Men hade såå svårt och gå för det trycker hela tiden men inga direkta värkar. NU får det verkligen sätta igång.

När vi kom hem runt halv 4 satt jag en stund och vilade och sen satte jag igång med middagen. Och sen skulle jag baka lite. Gjorde energi bars som jag fått recept på av svägerskan som ska med till förlossningen. Och nu står det en banankaka i ugnen som snart blir färdig!! Doftar gott här hemma. Får fortsätta baka imorn om bebis inte tittat ut.
 

Blev inget möte för mig ikväll... pallade inte gå dit idag faktiskt :-(


Nu är jag helt slut i kroppen, främst ryggen, känns som den ska gå av på mitten och bebis håller på för fullt i magen, det är så spänt så det känns som den ska spricka snart. Och det där trycket man har, fyyyyyyy säger jag, det gör så ont ibland.


Jag tror jag misslyckas med kakan som vanligt, för liten form och kakan blir för stoooor :-/ vi får se...



Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skrivet 2012-02-29 Klockan 09:00:35
URL: http://emiliasrum.blogg.se/
SV: Tack! Det kommer ifrån Kappahl men det finns ett liknande på Ginatricot har jag sett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0