Unnar mig lite lyx

Skrivet 2012-02-23 Klockan 09:08:05 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

När vi hade vår bröllopsdag i oktober så fick jag ett presentkort till en butik här i stan. Så nu ska jag dit och få mina fossingar fixade :-) ska bli såååå skönt, få lite fotmassage oxå dessutom. Hade gärna velat fixa naglarna men får ju tydligen inte lacka dom nu innan förlossningen så det får väl vänta.

Nu är det 6 dagar kvar till förlossningen, jag hoppas du kommer i tid lilla plutten <3


Ska sen knalla runt en kortis på stan, behöver kolla på nya gardiner till köket nu efter tapetseringen och lite andra nödvändigheter!!
Bokrean ska oxå kollas igen :)


Vädret är ju SÅÅ mycket bättre idag än igår... bortsett från blåsten. Men hellre det än regn,grått och svinkallt.....


Ha en fin torsdag alla!!
Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Skrivet 2012-02-23 Klockan 19:13:17
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Så spännande med bara 6 dagar kvar. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0