24 januari 2012

Skrivet 2012-01-24 Klockan 14:02:43 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)



Halloj!

Vaknade typ vid halv 10 super trött och med såna extrema kramper i benen/låren och värk i hela kroppen. Ville bara ligga kvar och gjorde det en stund. Fick mail av älskling om att han hittat massor med bebis kläder och att jag kunde kolla in en amerikansk hemsida (GAP) så det gjorde jag och hitta massor massor med söta bebiskläder, ville ha allt :-) hehe

Jag kollade igenom och skickade lite bilder på ungefär det han kunde köpa.Dom hade inte så mycket rea nu, tror den kommer i februari så klart. Men han har lite och gå efter iaf.

Sen ringde mamma på skype och vi pratade en stund, hon kanske kommer hit en sväng och tar en lättstädning åt mig eftersom jag inte ska hålla på för mycket. Särskilt inte nu när jag är ensam hemma. Vill ju liksom inte föda nu när mannen min är på andra sidan atlanten ;-)

Sen ringde svärfar och skulle kolla vilken tid jag ville åka och handla. Skulle även till winerbageriet och beställa en tårta som jag tänkte bjuda på fredag, min sista dag på arbetsträningen. Sen var jag förbi maxi och handlade lite som var slut och lite annat smått och gott som en ögonbrynspenna, läppstift och nytt nagellack. Kände för att pigga upp mig lite.


Nu sitter jag här i soffan med filt för det är svinkallt hemma. Har höjt värmefläkten mer och satte igång ännu ett element så jag tror jag ska klara mig annats får jag elda i kaminen.


Min nacke idag är inge vidare bra alls. Den är stel och gör ont. Armarna domnar oxå emellanåt. Benen krampar oxå till och från och svullna är dom.





Detta lilla köpte jag, ny pensel, lack och läppstift :) det piggar upp min lilla vardag hahahah:-D

Läppstift: Isa Dora nr.47 Summer Red
Nagellack: Depend nr 253
Snedpensel



Ha en toppen dag!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0