Bebis overall

Skrivet 2012-01-24 Klockan 17:26:41 Direktlänk Bebis Kommentarer (2)

Har suttit och kollat olika sidor efter en bebis overall... helst vill jag ju inte köpa nån för det känns så onödigt när det snart är vår... men nu med snön som kommit och kylan oxå dessutom så kanske man får köpa en iaf.
Jag hittade en super söt från ZARA som inte var så dyr. Hittar älskling ingen i USA så blir det nog den om jag inte hittar nån annan. Det är ju typ en sån jag är ute efter.

Den vita var slut så det blir iså en grå om det inte kommit in en i vit senare. Köper nog en 3-6 månader, tror det var den enda stl kvar om dom inte får in fler snart. Men visst är den söt ;-) det får mig att längta ännu mer efter vår lilla plutt!! <3
Kommentarer
Postat av: Josefine

Skrivet 2012-01-24 Klockan 18:01:38
URL: http://josefineskapar.com
Supersöt verkligen

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-01-24 Klockan 18:10:24
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Jaa visst e den :) hade velat ha en stl mindre men får se om jag hittar nån liknande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0