Föräldrargruppen

Skrivet 2012-01-23 Klockan 19:04:23 Direktlänk Graviditet Kommentarer (0)

Kom hem för nästan en timme sen från föräldrargruppen. Mamma var med mig idag då äskling är borta. Vi fick lite mer info om förlossningen och se en video och så visade hon lite snabbt om hur man ska andas när man får värkar - profylax andning som det kallas. Vi har fått en bra grupp tycker jag. På torsdag är det familjerådgivningen, men den skippar jag nog. Känner inte att den är så behövlig här... :-) barnmorskan tyckte inte det va så mycket och hurra åt det heller så jag är nog hemma då.

Ska käka lite nu, är smått hungrig känner jag hahah


Ha det gott alla därute!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0