Hej Lördag!!

Skrivet 2012-01-28 Klockan 11:24:32 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Idag är ingen bra dag känner jag. Huvudet värker, kroppen värker, benen skakar och krampar och jag mår illa. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt dessutom. Har sovit dåligt flera nätter i sträck nu. Det är jobbigt. Känner mig trött hela tiden. Vaknar upp tidigt och känner mig inte alls utvilad nåt. Vet iinte vad jag ska göra för att kunna sova bättre. Mina sömnpiller kan jag ju inte ta nu heller med bebis i magen....
Känner mig konstant orolig och nervös men jag vet inte varför... kanske är jag orolig inför förlossningen iaf omedvetet, jag tror inte jag är orolig men det kanske jag är. Hmmmm.... jaja.. allt blir bättre när älskling kommer hem.

Idag ska jag till mamma och pappa och sova över där. Kanske sover jag bättre där oxå, det vet jag inte. Det märker vi väl. Eller så kommer jag grubbla över hur katterna har det. Fast jag vet att dom klarar sig. Det är bara jag som är ett enda stort orosmoment just nu hehe. Ororar mig för allt känns det som.

Hade sammandragningar inatt igen. Men inte så kraftiga som natten innan och inte så länge. Varför ska dom göra så ont ibland?! Fast det är ju bra att jag känner sammandragningar, förbereder sig tydligen inför förlossningen har jag hört :-)

Nä idag är ingen bra dag. Jag vill bara ligga hemma under täcket och glo i väggen..... typ.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0