Måndag 23 januari 2012

Skrivet 2012-01-23 Klockan 11:30:07 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Godmorgon!

Inatt har jag fått sova ordentligt utan att bli väckt av katterna. Stackarna, dom har varit så oroliga flera dagar nu när dom var här och renoverade. Igår kväll låg Gizzmo och bara sov och inatt har hon sovit ordentligt utan att hoppa upp och ner för sängen tusen gånger.

Idag händer det inte så mycket. Jag kommer ta det ganska lungt. Det värker i hela kroppen idag så jag måste ta det lungt. Kl 16 ska jag iväg till föräldrargruppen igen, ska bli kul. Har mamma med mig idag eftersom Janne är borta. Fick sms av Janne inatt att han var framme på hotellet i Boston och att allt hade gått bra, skööönt, då kan jag slappna av lite.


Nä, jag ska försöka få i mig lite frukost nu...så man orkar igenom dagen :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0