Praktik

Skrivet 2012-01-25 Klockan 16:48:27 Direktlänk Juliette shoppar Kommentarer (2)

Idag var jag iväg till praktiken fast jag inte sovit nåt inatt. Haft såna kramper i benen igen och har bara inte kunnat sova. Halv 7 redan var jag klar vaken och försökte sova en timme till innan jag skulle upp. Men fyyy så trött jag var sen då när det var dags. Och frusen såå in i bomben!!! Är det nåt fel på mig nu att jag är så frusen?? Har ökat värmefläkten och 3 element är igång, det är mer än vad vi brukar ha... och nu eldar jag i kaminen för jag fryser fortfarande fast jag har massa kläder och filt på mig. Nåt skumt är det, vad vet jag inte.

Idag på praktiken fick jag sätta ut nya prislappar på det som var rea nu, kampanjpris. Det var kul med lite omväxling. Det är ju min sista vecka nu.. fredag blir sista dagen!! Ska bli skönt faktiskt.



Efter praktiken gick jag runt lite i butiker. Jag var inne på make up store och sa hej till Sandra och kollade om dom hade läppstiftet jag var ute efter, men den var slut :( sen var jag till hälsokost life och skulle kolla en grej där men det sålde dom inte och jag passade på och kolla på typ olja för bebisar och den fick jag helt gratis!!! Vart helt chockad. 43 kr kostar den men ändå, den bjöd hon på... tackar och bockar för det :-D

Sen var jag inne på Edvins Corner, brukar aldrig vara inne där men jag gick in där nu och hittade 2 ringar som jag köpte. Den ena var det halva priset på så jag köpte båda. Dom passar så bra ihop oxå :-D




Inne på kappahl köpte jag en bebis sparkdräkt och en body och självklart ett gosedjur <3 kunde ju inte motstå det heller.






Kommentarer
Postat av: Sofia LomAKIN

Skrivet 2012-01-25 Klockan 21:30:40

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-01-25 Klockan 21:56:38
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Jag känner mig inte förkyld eller nåt, janne sa samma sak när vi pratade tidigare idag... men det kanske är nåt sånt. Men just nu kokar jag och skulle vilja sätta mig i snön typ :) Jag brukar mest vara varm och koka men denna vecka har jag frusit som en gris....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0