Trött

Skrivet 2012-01-27 Klockan 16:46:58 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Dagen idag har varit jätte bra. Sista dagen började bra, när jag kom imorse till Åhlens så satt chefen och en annan och fikade, när dom såg att jag hade tårta med mig så vart dom chockade men överlyckliga :-) dom sa just att dom var såååå sugna på nåt sött. Så dom skar upp en varsin bit till sig och en till mig och kaffe och så satt vi där ca 30 min och pratade och mumsade i oss. Tårtan var SUPERGOD!!!!!! ;-)

Dom hade fixat en liten påse till mig med en liten present, super gulligt av dom :)

Gick upp och jobbade sen, fanns inte så mycket för mig att göra idag så jag gick mest och plockade rent bland hyllorna och små städade. Men det var lagom.

Efteråt gick jag till mamma, hon ringde på morgonen och undrade om jag ville komma på lunch sen så jag knallade dit och på vägen fick jag värsta yrseln så jag höll på och ramla. Fick ta det lite lugnt sen.

Vi satt och åt och jag visade kläderna (på mailen) som janne har köpt. Hon tyckte dom var super söta.
Sen åkte vi en snabbis till öb och rusta, hon skulle kolla på nån grundfärg till altanen... sen körde hon hem mig.

Ska dit imorn efter mötet och sova över (undra om hon blev orolig när jag berättade om sammandragningarna)



Nu ligger jag i soffan och tar det lungt. Öppnade mitt paket som kom idag oxå som jag väntat på :-) Hoppas produkterna är bra... men för det priset, vad kan man förvänta sig hahahah :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0