6 juni 2012

Skrivet 2012-06-06 Klockan 23:34:04 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Idag är det exakt 3 månader sen vår lilla dotter föddes! Hon var så liten då, vägde 2565 gram och var 45cm lång. Nu idag väger hon nog strax över 4kg och är kanske 57-58cm lång. Det är ett tag sen vi var och vägde henne. På måndag ska hon få sin första vaccination, en spruta i varje lår så vi måste skaffa hem alvedon till henne ifall hon får feber. Uch jag bävar redan för det, tycker så synd om dom små.
Idag har vi iaf vart en sväng i tjänsten, träffade vårt åb oxå,deras lilla flicka har blivit såå söt. När vi sen började åka hemåt så började jag få så ont i ena bröstet... ånej, tänkte jag, inte mjölkstockning igen!! Väl hemma fick jag ingen matlust, blev illamående och jag var bara tvungen att lägga mig. Jag fick först amma inessa och sen la jag henne i min säng och jag somade medan hon låg och pratade, gick jätte bra. Blev lite piggare mot kvällen men har fortfarande ont. Nu ligger inessa och sover, äntligen, efter att hon spydde ner hela sig, stackare. Hon åt nog för mycket. Nu ska jag oxå sova!!
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0