(Mobilblogg) Idag har vi tid på bvc för v...

Skrivet 2012-06-12 Klockan 00:16:02 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

(Mobilblogg) Idag har vi tid på bvc för vaccination. Inessa skulle få 2 sprutor, en i varje lår. Hon grät lite efter den första men sen efter den andra skrek hon massor en stund. Tyckte såååå synd om henne :-( jag själv eller ju livrädd för nålar. Men sen i bilen så somnade hon och vi hann göra lite ärenden och käka lunch på stan, utan problem!! Hemma igen, vaknade hon och fick käka lite. Testade då nässprejen bvc skrev ut och Inessa år utan problem. Jag tror den hjälper och får mjölken att flöda hahaa :-D hon har ätit utan att bråka alls, o hon har ätit sig mätt. Har inte behövt ge så mycket ersättning som annars. Sen vid 14 gick hon och jag och la oss för att sova en stund. Jag var dö trött. Sov nog i alla fall nån timme. Hon sov 3. Sen har vi lagat middag och vi alla har käkat och sen har hon vart lite ledsen på kvällen men inte så farligt som jag trodde. Hon har varit super snäll. Nu sover hon för natten och det ska jag med göra! Godnatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0