Onsdag 27 juni 2012

Skrivet 2012-06-27 Klockan 12:49:26 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

 
Jag
skrev ett inlägg via mobilen igår men den har ju inte ens publicerats!!!!
Nu har jag läst massor på andras bloggar att blogg.se håller på att ändras lite och därför kan saker och ting strula men det är inte kul när ens inlägg inte kommer upp!!!
 
 
 
Iaf så hade jag en vän hit. Hon skulle klippa mig. Faktiskt på ett sätt som frisör salonger inte gör. Hon gjorde det för ca 1 år sen och har inte ens kännt av tovarna i håret, men nu hade dom börjat komma så jag kollade om hon hade möjlighet innan vi åker iväg på semester :)
Håret känns helt mjukt och underbart och om ett par veckor kommer det märkas mer.
 
 
Min lilla prinsessa har varit väldigt gnällig nu ett par dagar. Mer gnällig än vanligt. Tror det kanske är tänder på gång. Hon är lite snorig, dregglar en heldel och skriker och gråter. Hade inte ens en tanke på det igår föränn Janne sa att det kanske är tänderna. Nu när jag tittar i hennes mun så ser jag lite vitt nere under tandköttet men jag känner inget ännu... så vi får väl se om det poppar upp nu under semestern. Då blir det köpa bitringar!! Som jag fick tips om från en vän :)
Nu sover hon iaf så jag hoppas hon sover ett tag nu! Under tiden så håller jag på att tvätta kläder och kollar lite på vad som ska packas med till Finland.
Måste få undan det så jag snabbt kan tvätta igen när vi kommer hem och ska packa om till London :-)
 
 
Min förkylning har nu brutit ut mer, igår kände jag inte så mycket alls på mötet. Men senare på kvällen (hemma) kände jag mig varm och såå täppt och inatt har jag inte sovit så jätte bra och nu är jag super täppt i näsan och känner bara för att sova. Ska skriva klart här och passa på och sova en stund medan lillan sover. Är nog en smart idé!! ;)
 
 
Ha det!!
 
xoxo
Juliette
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0