Lite shopping :)

Skrivet 2012-05-14 Klockan 20:16:13 Direktlänk Juliette shoppar Kommentarer (0)

Imorse ringde svärfar och frågade om vi skulle iväg och köpa lite grejer till Inessa :)
Ånej tänkte jag, nu har svärmor vart i farten igen efter att vi pratade igår via skype.... Jag sa att vi köper det själva med tanke på att det kostar enhel del... men men...
Vi behövde ju köpa en babysitter och en babygym. Jag hade redan kollat ut vilken jag ville ha men nu sa dom att dom så gärna ville köpa det så vi åkte iväg till babyproffsen.

Nu sitter hon i sin nya babysitter och har precis ätit oxå :)
Nöjd sitter hon där och tuggar på sin hand och tungan åker ut hahah


Babygymet har jag inte packat upp ännu :) men båda är från Pingu.


Sen var vi förbi kappahl oxå så jag fick köpa lite nya pyjamas till henne och så blev det även lite plagg från märket newbie (ekologisk bomull). Den serien är ju helt underbar, så fina och söta plagg!!






Sen var jag förbi Gina Tricot oxå och hittade en sååå sjukt snygg fransväska som jag letat efter. Den är verkligen perfekt. Sen blev det ett linne oxå med fransar nertill, kan ju inte låta bli ;-)





Nu fattas bara den där perfekta jeansjackan oxå som jag ska försöka hitta ;-)


Sen kom även mitt paket från Style by Tyra. Mina fina clutch väskor som passar en fest outfit.

Dom kostade 89 kr/styck bara i en dag så jag passade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0