Min stora tjej

Skrivet 2012-09-06 Klockan 10:35:33 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Bild från BB 6 mars 2012

Idag blir min stora tjej 6 månader!! ♥
Jag förstår inte vart tiden försvinner. Om 6 månader till blir hon 1 år! Det var ju som igår hon föddes min lilla skrutt. Stanna tiden lite tack!!!
Idag blir det bara mys med lilla plutten. Mannen är borta på jobb till imorn, så jag och Inessa får göra nåt kul själva. Ska nog bada henne idag. Kanske ut och promenera. Eller ringa svärfar så han får köra mig så jag kan handla lite.
 
Men först ska nog sötnosen få sova en stund. Hon börjar bli gnällig och gnuggar sig i ögonen.
 
 


Här är några bilder från när hon var några dagar gammal. Hon var sååå liten då. Kändes som man gick runt med en liten docka i famnen då.
Hon är ju fortfarande liten om man jämför med andra i hennes ålder men känns stor för mig ;)
 
Ha en toppen dag!!
 
 
 
xoxo
Juliette
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0