Trött morsa!!

Skrivet 2012-09-07 Klockan 11:57:49 Direktlänk Allmänt Kommentarer (3)

Idag är jag trött. Dottern bestämde sig för att vakna vid halv 6 idag, imorse. Det gillar jag inte! Tog upp henne, bytte hennes blöja, gick ner och gjorde mat, upp igen och så la vi oss i sängen. När hon ätit upp brukar hon somna om för det mest men inte idag. Hon sov kanske i nån kvart eller så. Så jag vaknade med spänningshuvudvärk som går ner äna till axlarna!!
Har bytt 2 äckliga bajs blöjor och så har hon fått äta igen och efter lite gråt och skrik så har hon somnat. Så nu äntligen kan jag koppla av med lite frukost. Sen frukost då mamma kommer med lunch vid halv 2... jaja, så blir det ibland!
 
När Janne kommer hem sen ikväll efter att han och svärfar satt upp dom nya sängarna vi köpt så får han ta hand om Inessa hela helgen.
 
 
Man saknar dessa långa sovmornar ibland! ;) Tur att mamma kommer förbi en stund så hon kan ta henne lite. Jag har så ont i mina armar nu när jag fått gå runt och bära på henne hela tiden.
 
 
 
Ha en bra mysig fredag!!
 
 
 
 
 
 
xoxo
Juliette
Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Skrivet 2012-09-09 Klockan 15:46:50
URL: http://maddisenj.se
Har du lyckats få det att fungera att titta på serier på watchseries.eu nu?

Postat av: MADDISENJ

Skrivet 2012-09-09 Klockan 17:04:41
URL: http://maddisenj.se
Okej, vilken sida tittar du på? Tack snälla för din fina kommentar, kul att du gillar det jag gör!

Postat av: MADDISENJ

Skrivet 2012-09-15 Klockan 12:01:33
URL: http://maddisenj.se
Okej låter bra, ska kolla in den sidan också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0