17 augusti 2012

Skrivet 2012-08-17 Klockan 20:27:40 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Här e bilder från vår helg i Linköping. Blev inte mycket kort då jag glömde systemkameran hos kusinen! Så bilderna är tagna med mobilen. Går ju bra det med!!
Första bilden är på göta kanal kryssningen som vi gjorde med släkten. Dom andra bilderna är tagna på väg hem. Vi stannade till och fotade lite.
Hursomhelst, så hade vi en underbar helg! Tiden går bara så snabbt!
 
Denna veckan är sista semester veckan, känns trist för maken. En annan är ju hemma ändå om dagarna. Men snart blir det dags för praktik igen. Känns lite trist faktiskt! Men jag ska tillbaks till Åhlens, har vart in och pratat med chefen där igen och hon ville gärna ha mig dit igen.
Jag trivdes där och tyckte det va kul, så jag hoppas det blir det igen.
 
 
På måndag är det dags för dotterns första babysim! ;) Japp, har anmält henne till det. Dom andra mammorna från gruppen är med i samma så det känns skönt att man har några man känner. Ska bli kul, hon älskar ju att bada min lilla sötnos.
 
Ha det gott alla!!
 
 
 
xoxo
Juliette
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0