5 augusti 2012

Skrivet 2012-08-05 Klockan 23:29:47 Direktlänk Bebis Kommentarer (1)

Oj, det va ett tag sen jag skrev nåt här!
Tänker hela tiden att jag ska skriva ett inlägg men antingen hinner jag inte eller så är jag för trött. Livet som mamma är inte alltid en dans på rosor! Man får verkligen inte tiden att räcka till. 24 timmar är alldeles för lite om jag får säga så.
Jaja, nu har jag iaf tagit mig i kragen och sitter här och ska försöka få ihop ett inlägg.
Vi har börjat nu med lite smakportioner till sötnosen. Hon har fått smaka på gröt och morots puré och jag trodde hon skulle protestera mer men hon älskar det. Iaf gröten för det är den hon har fått mest av.
 
Nu har jag köpt hem morötter, potatis och palsternacka för att göra egen puré till henne och frysa in. En liten burk kostar 6 kr men håller bara i 2 dygn och eftersom hon bara ska ha ett par teskedar så hinner den burken bli dålig om man inte är snabb med att frysa in resten. Jag googlade om det gick och frysa in färdig köpt och det funkar! Bra, då vet man det.
Såhär ser man ut när man mumsar på gröt ;p
 
 
Imorn ska jag ta bussen in till stan och träffa en kompis på fika. Vi har pratat om det sååå länge nu om att vi måste ses och det har inte blivit av föränn nu! Sen måste vi börja med all rensning här hemma. Slänga allt skit och fota det som ska säljas annars slängs väl det med.
 
 
Nu sover mitt lilla hjärta så jag ska nog sova jag med.
 
Sov gott alla!!
 
xoxo
Juliette
Kommentarer
Postat av: Bloggshopen

Skrivet 2012-08-17 Klockan 10:57:28
URL: http://traderare.blogg.se
Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0