Bokrean

Skrivet 2012-02-22 Klockan 08:57:50 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Idag startar bokrean!! Jag ska ta mig dit nu snart. Ska träffa en kompis och hennes dotter på maxi huset och kolla bokrean och sen går vi hem till henne en sväng. Super trött är jag idag. Har knappt sovit inatt. Var vaken mellan 5-7 och 8 skulle jag upp för att hinna göra mig iordning och käka frukost.... nu sitter jag här med min kopp te och tar det lungt. Bussen går om 20 min.
Det känns inte alls lockande och gå ut idag faktiskt. Uch, det blåser sååå och ingen sol idag. Hur kan vädret skifta så fort och så mycket...


Jag längtar såååå in i bomben efter vår sommar värme värme värme :-D


Längtar tillbaka till karibien, värmen, havet ja allt.... vill flytta dit nångång.... jag verkligen älskar värmen!! ;-D



Nu måste jag sticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0