27 januari 2012- sista dagen

Skrivet 2012-01-27 Klockan 09:12:09 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

Godmorgon!!

Idag är det fredag :) det innebär sista arbetstränings dagen på Åhlens smink avdelning. Det känns så skönt att sluta nu. Även om jag har haft det väldigt bra där och trivs med dom som jobbar där så känner jag mig helt slut när jag kommer hem. Känner mig typ död nästan och så ska det ju inte vara om jag ska kunna jobba. Vi har inte ens lyckats trappa upp tim antalet heller så jag hoppas verkligen att FK inte blir sura över det.

Nu sitter jag iaf här och har fått i mig frukost i lugn och ro. Svärfar hämtar mig om 30 min, han ska köra mig idag eftersom jag ska hämta tårtan jag bjuder på. Känns ju super snällt att få skjuts sista dan :-)

När jag kommer hem sen ska jag nog försöka slänga i en maskin med tvätt och vika det som väntar i korgen :) det tråkiga som måste göras. Skulle vilja greja här hemma oxå men vågar inte... hade såna extrema sammandragningar inatt så det var nästan jag skulle ringa, jag vill INTE FÖDA NU!!!!! Men idag känns det bättre. Den rör sig och har sig i magen. Bara en månad och två dagar kvar <3


Kollade mailet jag fick av älskling oxå, vilka söta bebis kläder han har köpt ;-) nu längtar man ju ännu mer efter sin lilla krabat....

Kolla in den här, hur söt som helst ju :


Eller den här:


Nu vet jag inte varför bilderna blev så, men ni får vrida huvet :) det här är bara endel av det han köpt ;-)



Nä nu ska jag upp och borsta gaddarna och sen iväg strax.
Ha en toppen dag!!!


Puss och kram <3
Kommentarer
Postat av: Sofia Lomakin

Skrivet 2012-01-27 Klockan 14:33:12

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-01-27 Klockan 16:22:18
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Hihi :) visst var det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0