Kall jobbig måndag

Skrivet 2012-01-30 Klockan 12:02:57 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

Natten har varit skit jobbig. Jag fick plötsligt super ont i magen, en frätande känsla som jag fått tidigare (tror det är magsåret) men denna var 100 gånger värre. Jag sprang på toa och spydde, gick och la mig, spydde, gick och la mig och så höll det på i 2-3 timmar samtidigt som det kändes som det skulle fräta sönder och en rejäl svimkänsla. Försökte andas lungt för att det skulle gå över men det hjälpte inte så mycket. Tänkte ringa mamma men och andra sidan vad kunde hon göra.... Sen fick jag sova ca 3 timmar innan det var dags att gå upp, äta frukost, det lilla jag fick i mig och sen ta bussen till stan. Hade tid hos arbets terapeuten idag och sista gången så jag var ju tvungen och ta mig dit.

Kände på bussen igen att magen började göra ont. Har fortfarande känningar av det så nu vilar jag lite tills älskling kommer hem. Han är väl hemma om nån timme nu....


Avspänningen får jag skippa idag, känns inte som nån idé och åka dit när jag inte kan vara med på hela ändå, då vi har föräldrargruppen kl 16 och avspänningen slutar kl 16. Känns inte så bra och gå dit heller när jag mår illa och man ska hålla på med övningar heller.


Ska försöka sova nån timme nu...natti....
Kommentarer
Postat av: linda

Skrivet 2012-02-01 Klockan 15:29:49

Postat av: Juliette S

Skrivet 2012-02-01 Klockan 18:17:16
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0