Torsdag 27 januari 2012

Skrivet 2012-01-26 Klockan 11:55:09 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

God middag!

Sitter här med handduken fortfarande i håret... vill att det ska vara torrt innan jag går iväg om en timme till salongen här. Ska äntligen få mina bryn plockade. Det är nog en evighets sen jag gjorde det så det är dags nu :)

Sov inte så bra inatt heller.. det var varmt ena stunden medan jag frös den andra stunden... min kropp kan inte riktigt bestämma sig för vad den vill ha... kyla, värme, kyla eller värme.... Tror inte jag behöver elda i kaminen idag. Det känns inte så iaf, men får väl avvakta under dagen.


Senare i eftermiddag kommer en kompis hit med sin lilla dotter... ska fika och pyssla ihop ett flyttkort. Hennes bror flyttar snart, känns jätte trist men kul för honom.


Har precis fått i mig lite frukost och kämpar med att få i mig blåbärssoppa och lite frukt... men mår så illa idag.


Ha en toppen dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0