13 juli 2012 Eton

Skrivet 2012-07-13 Klockan 14:03:09 Direktlänk Resor Kommentarer (0)

Hej!!
Nu äntligen sitter vi här i England, Eton och har det bra. Janne är redan på flyguppvisningen och jag sitter i lägenheten som vi får låna nu över helgen, gratis från företaget Janne jobbar på. Jätte skönt.
 
Resan hit med flyg och tåg med ett byte gick väldigt bra med en 4 månaders bebis. Bättre än vad vi trodde faktiskt!
Flygresan gick väldigt bra, hon blev bara lite ledsen när vi skulle landa. Antagligen för att hon fick lock för öronen men hade nappflaskan som hon kunde dricka ur men den tog ju så snabbt slut. Men det gick bra ändå. Hemvägen blir det nog att göra full flaska så det finns.
 
Sen skulle vi ta tåget med ett byte. Det gick oxå väldigt bra. Sista tåget hamnade vi i en tyst sektion upptäckte vi, men det visste vi inte och Inessa blev jätte ledsen och grät och vi försökte gosa med henne men inget hjälpte. Jag la henne på bröstet, då brukar hon bli lugn, höra mammas hjärtslag ;) och då somnade hon direkt. Sen var det ca 10 min promenad till hotellet i regn. Tyckte bara synd om Janne som fick dra våra resväskor men det gick bra.
En natt på mysig hotell, verkligen så engelskt som det kan bli :)) och nu ska vi bo i lägenheten till måndag morgon!
 
 
Får se vad vi ska hitta på sen när Janne kommer. Vi gick med en bit så jag kunde få köpa med mig lite lunch att äta så jag slipper gå iväg sen. Jag har ju aldrig varit här så jag hittar ju inte! :) Men det verkar ju inte så komplicerat....tror jag :D hahah.
 
 
Nu ska jag försöka söva Inessa igen då hon vaknade av att brandlarmet gick.
 
 
xoxo
Juliette
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0