7 maj 2012

Skrivet 2012-05-07 Klockan 15:36:53 Direktlänk Allmänt Kommentarer (1)

Måndag idag. Känner mig helt slut. Inessa sov ändå ganska bra inatt men känner mig inte alls utvilad. Vaknade första gången vid 5.30 och ammade henne. Sen vaknade hon två timmar senare och jag ammade igen och sen vaknade hon 10.30 ungefär men jag kände att jag ville sova vidare men jag var ju tvungen att gå upp. Idag har jag kännt mig snurrig, som i en dimma eller vad man ska säga. Kroppen skriker idag av massa värk överallt.

Fick avboka mamma fikat idag. Kände verkligen att jag inte orka dit idag. Lite tråkigt men men. Vi ses ju allihop på torsdag då vi har återträffen :-) det ska bli super kul.

Igår var det den 6 maj, exakt 2 månader sen min söta vackra dotter föddes ♥



Hon växer på, min lilla sötnos.

Idag har hon bråkat mycket med mig. Varje gång jag ska amma henne så bråkar hon och krånglar så... hon är så trött men vägrar sova, fast nu har hon somnat så jag hoppas hon sover ett par timmar.

Gjorde mig lite lätt lunch idag, en nyttig smoothie av blåbär, hallon, en banan, 70 g spenat och 3 dl vatten. Super god är den!!




Tänkte försöka måla naglarna nu med mitt nya lack så jag hoppas hon sover gott nu :-)



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2012-05-09 Klockan 13:12:00
URL: http://faceart.blogg.se/
Jaa, men då förstår du ju. Dom e ju ganska så självständiga, klarar sig själva.

Jag är ju så glad att hon hittat hem <3



Liten plutt, va bebisen växer!!! Det går fort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0