5 september 2012

Skrivet 2012-09-05 Klockan 16:29:00 Direktlänk Allmänt Kommentarer (0)

Jag har inte uppdaterat här igen på ett tag... dagarna går, blir till veckor och ibland månader. Men jag hinner inte alltid uppdatera här så ofta som jag vill. Lättare på instagram där får man lätt upp bilder med lite text flera gånger om dagen ibland :)
 
Vad har hänt sista tiden då? Jaa vi har börjat på babysim nu. Det var tredje gången i måndags. Då fick dom lära sig att dyka. Hon älskar att bada men är väldigt osäker i den stora bassängen. Medan alla andra barn sprattlar och skvätter så är hon lugn och stel som en pinne ;) varför förstår jag inte men hon slappnar väl av så småningom.
 
Förra veckan var vi i Nora och hälsade på. Janne var i Örebro och jobbade så jag hängde med. Sen åkte vi till Nora och var där till fredag morgon då vi åkte till Västerås för janne skulle jobba där. Träffade då min ena moster, mormor och morfar och min faster. Dom fick även träffa Inessa. Hann inte hälsa på alla :)
 
 
 
Dessa senaste veckor har Inessa vart väldigt gnällig. Jag har ingen aning om varför, men hon håller kanske på att få tänder fast jag inte känner nåt. Nu har hon blivit lite rosslig i halsen så jag hoppas hon inte blir sjuk. jag blev ju jätte förkyld förra veckan och inessas kusiner var lite snoriga så hon kanske håller på och blir sjuk eller nåt. Jag hoppas hon klarar sig!!
Sen vill hon bara somna i famnen oftast. Hos mig. Är hon riktigt trött så kan hon sova vartsomhelst men är hon på dåligt humör och riktigt gnällig så vill hon sova bara i min famn.
 
 
Nu har hon vaknat från sin 30 min sömn så det är bäst att ta upp henne!
 
 
 
xoxo
Juliette
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0